لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
از سیستم چرخشی استفاده می کنیـم / هیچ حریـفی آسان نیـست

از سیستم چرخشی استفاده می کنیـم / هیچ حریـفی آسان نیـست

آنتونیو کونته سرمربی موفق یوونتوس در آستانه دیدار حساس مقابل کپنهاگن در اولین بازی لیگ قهرمانان در دانمارک به سوالات خبرنگاران پاسـخ داد .

در ادامه مصاحبه کامل کونته را می خوانیـد :

" من بعد از بازی با اینتر هم گفتم که 25 روز سخت و مهم برای ما شروع خواهد شد که طی آن ما 7 بازی را انجام می دهیم . 2 بازی در لیگ قهرمانان در مقابل کپنهاگن

و گالاتاسرای که بازی های حساسی خواهد بود "

" با توجه به این برنامه ما هر 3 روز یک بار باید بازی منیم و بنابراین مجبوریم که به طور چرخشی از بازیکنانمان در ترکیب استفاده کنیم. پس باید همه آماده باشند و به جای بازیکنی که خسته است باید بازیکن دیگری جایگزین شود "

" این طبیعت فوتبال است که هنگامی که شما مسابقات زیادی دارید از همه بازیکنان استفاده کنید تا نتیجه بگیرید "

" من اعتماد زیادی به بازیکنان تیمم دارم و گمان می کنم که آن ها به این اعتماد پاسخ خواهند داد "

تفاوت بین نورشلند و گپنهاگن ؟

" این دومین سال پیاپی است که ما با یک تیم دانمارکی مواجه می شویم. من فکر می کنم که نورشلند تیم خوب و منسجمی بود که فوتبال فعالی بازی می کرد و بسیار منظم بود. ما کپنهاگن را به دقت بررسی کردیم و می شناسیم, بازیکنان آن ها در تمتم خطوط به خوبی بازی می کنند و وظایف آن ها بدرستی تعریف شده. من تصور می کنم که آن ها 2-4-4 بازی کنند و البته ممکن است که با ترکیب 1-1-4-4 به میدان قدم بگذارند "

" آن ها میل به بازی زیبا و فوتبال مدرن دارند آن ها تلاش می کنند که حریف را با بیشترین پِرس خسته کنند و در نهایت ضربه بزنند "

" ما باید مراقب باشیم و از تجربه مقابل نورشلند و اتفاقات 8-7 دقیقه پایانی در برابر آن ها درس بگیریم "

" من با توجه به تجربه ای که دارم تصور نمی کنم هیچ بازی آسان باشد. ما در لیگ قهرمانان بازی می کنیم. جایی که بهترین تیم ها از کشورهای مختلف برای اثبات خود به میدان می آیند "

" تجربه به ما می گوید که هیچ بازی آسان نیست و اگر شما می گویید این بازی آسان است این برداشت و تفکر شما از این بازی است زیرا به نظر من هیچ بازی در اروپا آسان نخواهد بود "

گ یوونتوس اکنون از نظر تیمی و از نظر بدنی در وضعیت بسیار خوب و ایده آلی وجود دارد. اما همیشه شما بعد از کسب موفقیت و بردهای زیاد می توانید بگویید که روند مثبتی در تیم داریـد "

" بعد از کسب نتیجه ما می توانیم از موفقیت خود حرف بزنیم. پس بنابراین اشتباه نخواهیم کرد و تا پایان تلاش می کنیم تا از پیروزی مطمئن شویم قبل از اینکه مشکلی ایجاد شود "

" گروه ما جایی است که رئال مادرید به دنبال دهمین قهرمانی در اروپا است و مدیران این تیم بازیکنان مهمی را برای این هدف بخدمت گرفتند. رئال سرمایه گذاری زیادی کرده است و با اظافه کردن بازیکنان شاخص و یک مربی فوق العاده می خواهد اروپا را فتح کند "

" اما همچنان ما , گالا و کپنهاگن هستیم و تمام تیم ها بدنبال ایجاد شگفتی و بدست آوردن افتخار هستند . شاید خیلی ها همچنان معتقد باشند که تیم های نا شناخته کم خطر هستند اما مقابل آن ها باید دورتموند را یادآوری کرد که فصل قبل شگفتی بزرگی را در مقابل رئال پر ستاره درست کرد "

" ما می دانیم که هستیم و به چه سمتی پیش خواهیم رفت. ما برای هدف بزرگی قدم بر می داریم و می دانیم که یوونتوس می توانند همانگونه که در ایتالیا مورد احترام همه قرار گرفت اینبار در اروپا هم محترم شمرده شود و حتی به افتخار برسد. آگاه هستیم که رقابت و مسیر سختی در پیش است اما مطمئنا یووه می تواند برای هر تیمی خطرناک و دردسر ساز باشد و این مهم است "

" ما از همه چیز خبر داریم. قدرت خود را می شناسیم و هدف را مشخص کردیم. همچنان بدنبال ادامه رویا در اروپا هستیم و برای این هدف هر کاری می کنیم "

" یوونتوس امسال متفاوت با فصل پیش است. بازیکنان من از نظر تیمی و تجربه پیشرفت کردند و داشتن بازیکنانی با استعداد و در عین حال با تجربه این کمک را می کند که به موفقیت امیدوار باشیم "

" تاکید می کنم که ما یک تیم هستیم و همه برای موفقیت یوونتوس تلاش می کنیم. در بازی های حساس و پرفشار پیش رو باید از ترکیب چرخشی استفاده کنین پس بنابراین از همه بازیکنان استفاده خواهد شد. من تنها از شاگردانم اعتماد به نفس بالا و تلاش می خواهم و مطمئن هستم در بازی هایی که در این 20 روز (بعد از بازی با کپنهاگن) انجام می دهیم نتیجه خوب و مثبتی بدست خواهد آمد "

استراحت به بارزالی ؟

" زمانی که صحبت از تغییر است نهایتا جای 4 بازیکن تغییر خواهد کرد. زیرا تغییر همزمان 6-5 بازیکن آن هم در بازی های لیگ قهرمانان خطرناک است. اما اینکه بارزالی در دفاع استراحت خواهد کرد هنوز مشخص نیست. ما برای دفاع اوگبونا را داریم. تغییرات شروع خواهد شد اما مشخص نیست که 4 , 3 یا 2 تغییر باشد. اما با توجه به فشردگی بازیکنان به طور چرخشی بازی می کنند و من امیدوارم که با این جابجایی ها نیز موفقیت کسب شود "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: